Seizoenopeningsfeest spijker op z’n kop

Volgende week begint de competitie weer. Met de door corona gedomineerde periode was het een verademing om weer naar het nieuwe normaal te kunnen, dus was het tijd om dit te vieren. Een feestmiddag voor alle leden was een mooie gelegenheid om elkaar weer te zien en de afgelopen periode achter ons te laten. De club had gezorgd voor muziek, een uitgelaten sfeer en de gratis BBQ. Alle clubvrijwilligers kregen daarnaast ook nog de eerste 10 drankjes gesponsord. De opkomst en de stemming was bijzonder goed. Van jong tot oud werd met en naast elkaar plezier gemaakt en alvast vooruitgekeken op wat het handbalseizoen ons gaat brengen. Ruim nadat Studio sport was afgelopen gingen de laatste naar huis. Gelukkig mag en kan het weer. Zulke feestjes hopen we nog regelmatig met elkaar te mogen vieren.