Gedragsregels

Als lid van onze vereniging respecteer je de regels van je sport en neem je stelling tegen alle vormen van agressie tegen mede- en tegenstanders binnen de sport. Je behandelt vrijwilligers, scheidsrechters, trainers, coaches, medespelers en tegenstanders met respect. Je ondersteunt vrijwilligers bij de uitoefening van hun taken in situaties waarin zij agressief benaderd worden. Optreden tegen agressief gedrag is immers een taak van ons allemaal. Je behandelt alle deelnemers in je sport gelijkwaardig. Je gebruik geen fysiek, mentaal of verbaal geweld. Zorg met respect voor accommodatie en materialen. Samen staan voor een faire sport.