Hoge pieken en diepe dalen dames 1 Bouwcenter Centen HVW

GEMERT – Wedstrijdverslag dames 1. We speelden vandaag tegen Gemert, een van de teams in de middenmoot. Vorige wedstrijd was een leuke pot dus we hadden er zin in! De wedstrijd had een rommelig begin bij beide teams. Gemert was gretiger en kwam meer tot scoren. We hadden momenten dat we mooie acties lieten zien en konden terugkomen tot 12-9 ruststand.

De 2e helft was er een met hoge pieken, maar helaas ook diepe dalen. We hebben mooie aanvallen op tempo laten zien, waardoor we veel ruimte creëerde. Vanuit alle kanten konden we scoren. Iedereen heeft heel hard gewerkt, maar we konden Gemert niet tegenhouden. De eindstand was 27-18. Volgende week spelen we om 11:00 uur thuis tegen Apollo, de nr. 2, dus we kunnen jullie aanmoediging goed gebruiken!!