NL Doet – Oranjefonds

Afgelopen weekend hebben we met verschillende vrijwilligers de laatste hand gelegd aan de realisatie van een kinderhoek in de kantine met financiële steun van het Oranjefonds / NLdoet.

We hebben een kast waarin we al het speelgoed kunnen opbergen, tafel met stoeltjes, hoge kinderstoelen, speelkleed en ’n krijtbord. Zodra de hoek was gerealiseerd, werd er al meteen gretig gebruik van gemaakt. Het eerste speelgoed (een houten treinset) is door de kantine gesponsord. Het verzoek aan alle ouders om thuis te kijken of er thuis nog speelgoed ligt wat geschonken kan worden aan de kantine. Uiteraard gaat het dan om speelgoed dat nog in goed staat is!

We gaan er vanuit dat de wedstrijden nu nóg drukker bezocht worden. Kinderen komen op jonge leeftijd in aanraking met de verschillende sporten welke worden uitgeoefend in de sporthal én leren het verenigingsleven kennen. Na het aanmoedigen in de zaal kunnen de kinderen zich vervolgens goed vermaken in de kantine. En de (groot)ouders ook 😉 Het speelgoed kan afgegeven worden bij een van onze barmannen/vrouwen.

Alvast bedankt! Dat we er met z’n alle maar veel plezier aan mogen beleven!

Groeten Stichting de Derde Helft