Heren 1 weet weer wat winnen is!

Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen HVW HS1 – VHC’13 HS1 24 – 18

Wanroij – Na een bloedstollende handbalwedstrijd heeft HVW de overwinning weten te behalen tegen VHC. Het was een spannende wedstrijd vanaf het begin. Beide teams speelden sterk en gedreven, maar het was HVW dat als eerste op voorsprong kwam. Met een stand van 9-4 zag het er goed uit voor HVW. Echter, VHC liet zich niet gemakkelijk verslaan en wist de achterstand in te halen. Bij rust was de stand 10-11 in het voordeel van VHC.

De rust kwam op het juiste moment voor HVW. In de kleedkamer werden er nieuwe afspraken gemaakt en een nieuw aanvalsplan uitgestippeld voor de tweede helft. Dit plan bleek succesvol, want HVW had een beter antwoord op de mandekking van VHC. De spelers van HVW hadden meer ruimte om te bewegen en konden daardoor meer doelpunten maken. Het publiek op de tribune was hierbij van onschatbare waarde. De volle tribune gaf ons energie en motivatie om te winnen. Met een sterke prestatie van Sander in het doel wist HVW uiteindelijk de overwinning te behalen met een eindstand van 24-18. Het was een fantastische wedstrijd met veel strijd en emotie. HVW mag trots zijn op deze overwinning en kijkt uit naar de volgende uitdaging in de handbalcompetitie.