Eerste week Grote Club Actie een succes!!

Afgelopen dinsdagavond zijn de jeugdleden in Wanroij langs de deuren geweest. Daarbij hebben we de loten verkocht via een eenmalig machtingsboekje of heb je mogelijkheid gehad om loten online te kopen.

Iedereen die al een eenmalige machtiging heeft ingevuld of een lot digitaal gekocht heeft heel erg bedankt voor uw ondersteuning. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze club. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een landelijke loterij georganiseerd, waarbij u vele prijzen kunt winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000,-.

De Grote Clubactie 2023 is echter nog lang niet afgelopen. Onze jeugdleden gaan op individuele basis nog tot 13 november proberen zoveel mogelijk machtigingen te scoren. Daarnaast spreken ze hun eigen familie- en kennissenkring aan.

De opbrengst van de Grote Clubactie komt zoals elk jaar weer ten goede aan de jeugdleden van de club. De schoolhandbaltoernooien, de pietentraining en de seizoenafsluiting wordt hiermee weer financieel ondersteund.

Heeft u nog geen loten gekocht en wilt u graag onze club ondersteunen en meedoen met deze loterij, vraag een jeugdlid of laat het ons weten via communicatie@hvwanroij.nl en wij komen graag bij u langs.

Commissie Grote Club Actie