Dames 1 blikt terug op winst

Op 11/11/2023 speelden wij een wedstrijd tegen Dynamico Heesch. Eigenlijk hadden wij deze willen verzetten om ook carnaval te vieren, maar dat lukte helaas niet. Dat maakt het nog vervelender dat wij deze dag zonder punten weer naar huis zijn gereden.

Door naar een spetterende wedstrijd van vorige week tegen PSV. Wij zijn erg blij dat velen ons wilden helpen om onze tegenstanders hard aan te pakken. Dat is zeker gelukt, want er is vanaf alle posities gescoord! Ook onze keepers hebben er veel ballen uit weten te houden. Door veel snelle aanvallen, goede individuele acties en een sterke verdediging hebben wij flink kunnen winnen met 24-11. We zijn trots op onze eerste overwinning!

Volgende week spelen wij op zondag 19 november om 11.00u weer een leuke wedstrijd tegen Gemert. Zien we jullie in de Hoepel om te kijken naar de tweede overwinning?