Technische staf

TAKEN EN BEVOEGDHEDEN:

• Opstellen en ten uitvoering brengen van het handbal technisch en tactisch meerjarenbeleidsplan [MJBP] van de vereniging. Detaillering van het technisch en tactisch MJBP voor het lopende seizoen en continue bewaking en waar nodig aanpassen.
  • Deskundige technische kaderleden te selecteren, werven, aan te stellen, aan te sturen, verder te ontwikkelen en waar nodig stop te zetten, in lijn met het technisch en tactisch beleidsplan.
  • Opstellen teamindelingen, trainingsschema’s, oefenprogramma’s.
  • De TS onderhoud nauwe contacten met de overige commissies en houdt het bestuur van alle relevante ontwikkelingen op de hoogte.

email TS

Eén gedachte over & ldquo; Technische staf & rdquo;

1. Hallo;
    Wij Hv The Flijers Heren 1 willen graag tegen jullie heren 1 een oefenwedstrijd spelen
    in de voorbereiding 25-26 augustus
    of 8-9 september of 15-16 september