Grote Clubactie

2018-09-23T10:00:00+02:00
2018-09-23T13:00:00+02:00
Grote Clubactie

Onze jeugdleden verkopen loten om daarmee geld in te zamelen voor een aantal unieke jeugdactiviteiten zoals;

• het jeugdkamp
  • de schoolhandbaltoernooien
  • de pietentraining
  • een leuke clinic
  • de seizoenafsluiting

Jeugdactiviteiten die onze club uniek maken en waar de kinderen onvergetelijke ervaringen aan overhouden. Een lot kost €3,- waarvan maar liefst €2,40 naar onze club gaat.

We hebben gekozen voor eenmalige machtigingen, waardoor de kinderen niet met geld over straat hoeven te lopen. Als u één of meerdere loten van ons jeugdlid wilt kopen, moet u een aantal gegevens invullen in het verkoopboekje. Vriendelijk verzoek om de gegevens duidelijk in te vullen.

Na het invullen van de gegevens krijgt u van ons jeugdlid een strookje waarop nadere informatie staat over de prijzen (de hoofdprijs is maar liefst € 100.000), de trekking en een zegel om eventueel op de deur te plakken.

Namens HVW en speciaal onze jeugd danken we u hartelijk voor uw bijdrage.

Werkgroep de Grote Clubactie