Wisselvallig Heren 1 HVW weten niet te winnen in Tilburg

Wedstrijdverslag Handbal Tilburg HS1 – Bouwcenter Centen HVW HS1               30 – 21

Tilburg – Op zondagochtend stond de wedstrijd tegen Handbal Tilburg op het programma voor de handballers van HVW Wanroij. Het was echter een moeilijke start, aangezien keeper Job vanwege problemen met zijn leidingen niet aanwezig kon zijn. Gelukkig waren Robert en Tim bereid om zijn plaats in te nemen.

In de eerste helft had Tilburg duidelijk de overhand en HVW had moeite om in hun spel te komen. De ruststand was dan ook 17-12 in het voordeel van Tilburg. Maar HVW liet zich niet zomaar uit het veld slaan. In de tweede helft speelden zij een stuk beter en kwamen zij nog terug tot een verschil van slechts 2 doelpunten. Een bijzonder knappe prestatie na de lastige start.

Aan het einde van de wedstrijd wist Koen nog een belangrijk doelpunt te scoren in de laatste secondes van de wedstrijd, waarmee hij niet alleen op het veld indruk maakte. De eindstand was uiteindelijk 30-21 in het voordeel van Tilburg, maar HVW had toch een goede comeback laten zien gedurende de wedstrijd.

Na de wedstrijd werd de derde helft gespeeld en hier liet HVW zien dat zij ook buiten het veld een sterk team waren. Zij wisten namelijk de derde helft te winnen en zo positief af te sluiten.

De volgende wedstrijd van HVW staat alweer snel op het programma en vindt volgende week zaterdag plaats in de sporthal in Wanroij om 20:10. Hopelijk kan HVW dan weer een goede prestatie neerzetten en de volgende wedstrijd winnen.