Winst voor de A1

Wedstrijdverslag 19 november 2023

Afgelopen zondag hebben wij gespeeld tegen De Sprint A1. In het begin gingen we goed van start, vervolgens verloren we een beetje het tempo. Na een goede eerste helft gingen we de rust in met een voorsprong van 15-4. De tweede helft ging van start met een wat geïrriteerde tegenstander. We hadden veel snelle aanvallen, maar er mag zeker nog wat aandacht besteed worden aan lange ballen. Toch zijn er een hele hoop ballen het net ingevlogen. De laatste 15 minuten van de tweede helft zijn we naar een 3-2-1 opstelling gegaan, waardoor het voor beide teams chaotischer werd met als gevolg helaas wat tegendoelpunten. We eindigden gelukkig alsnog met een mooie eindstand van 27-14. We willen onze gastspelers Lente en Jasmijn graag bedanken!

Volgende week spelen we de wedstrijd om 10.55u uit in Drunen.

Groetjes de A1