Winnaars beste verkopers Grote Clubactie

Nadat onze jeugdleden collectief in Wanroij langs de deuren zijn geweest, mochten ze op individuele basis nog zo veel mogelijk loten verkopen. Door bijvoorbeeld de adressen af te gaan waar op 23 september niemand thuis was en door de eigen familie- en kennissenkring aan te spreken.

Ze hebben daarmee meegedongen naar de Hummel waarde-cheques voor de beste verkopers. Gisteren werden na afloop van de training de prijswinnaars bekend gemaakt;

Alle jeugdige verkopers heel erg bedankt voor jullie ondersteuning. We weten dat jullie dit met alle plezier en uit liefde voor de club hebben gedaan maar het blijft een bijzonder gewaardeerde prestatie.

De opbrengst van de Grote Clubactie komt zoals elk jaar weer ten goede aan de jeugdleden van de club. Het jeugdkamp, de schoolhandbaltoernooien, de pietentraining
een leuke clinic en de seizoenafsluiting wordt hiermee weer financieel ondersteund.

Iedereen die een eenmalige machtiging heeft ingevuld en daarmee een lot heeft gekocht heel erg bedankt voor uw ondersteuning. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze club. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een landelijke loterij georganiseerd, waarbij u vele prijzen kunt winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000,-.

Heeft u nog geen loten gekocht en wilt u graag onze club ondersteunen en meedoen met deze loterij, laat het ons dan voor 29 november weten via acties@hvwanroij.nl en wij komen graag alsnog bij u langs.

Commissie Grote Club Actie