wedstrijdverslag Tachos DA2 – HVW DA1

Vandaag (28/1) vertrokken we om 15 uur naar Waalwijk. Eenmaal aangekomen bleek dat de teamtas in Wanroij was achtergebleven. Maar, vragende mensen zijn te helpen. Onze tegenstanders waren erg sportief door ons te helpen met de 8 benodigde tenues voor ons team.

Na een korte warming-up begonnen we aan de wedstrijd. We hadden een goede verdediging en in de aanval was veel ruimte. Onze lange trainingsbroeken waren warm maar we konden er ook goed mee over de grond schuiven. De rustand van de wedstrijd was 3-11 in ons voordeel.

Op de tweede helft was niet veel aan te merken. Door middel van snelle aanvallen kwamen we een paar keer door hun verdediging heen. De eindstand van de wedstrijd was 7-20 in ons voordeel.

Volgende week spelen wij om 12 uur in Wanroij tegen RHV. Tot dan!