Wedstrijdverslag Someren DS1 – HVW DS1

Hallooo fans, waar waren jullie vandaag?

Vandaag gingen wij met het team naar Someren. Daar stond ons een spannende pot te wachten. Vol goede moed begonnen wij aan de wedstrijd! Onze primeur van de dag, de terugkomst van onze keeper Yvon! De eerst helft verliep matig, creativiteit bleef uit, maar de verdediging stond als een huis. De ruststand 16-6.

Na een peptalk begonnen we aan de 2de helft. De trukendoos geopend en leuke aanvallen kwamen tevoorschijn.

Eindstand: net verloren…………

Aankomend weekend gaan we op handbalkamp en mogen we een weekendje los. 28/10 spelen we in Wanroij. Deze dag bestaat uit een fantastisch programma wat je zeker niet wilt missen.

We beginnen de flow te pakken te krijgen! En het is zeker de moeite waard om ons aan te komen moedigen! Wij hebben jullie steun hard nodig!!

Wij bedanken jullie alvast voor de likes! Tot de 28ste in de hoepel. Wij hebben zin in puntjes.

Groetjes DS1