Wedstrijdverslag Roef DC1 – HVW DC1

Jullie hebben al een aantal weken niks meer van ons gehoord. Dat komt omdat we ook niet hebben gespeeld. Vandaag mochten we eindelijk weer aan de slag en wel tegen de DC1 van Roef de nummer 2 van de competitie. Het zou een spannende wedstrijd kunnen worden.

We begonnen prima en scoorden vrij snel de eerste twee doelpunten waarna Roef begon te draaien en eerst langszij kwam om vervolgens een kleine voorsprong te nemen. We hadden moeite om de overhaalbeweging van hun linkeropbouwer te stoppen. Ze maakte de helft van alle doelpunten. Onze kracht was vooral dat iedereen kon scoren en dat ook deed. De ruststand was 9-7 in het voordeel van Roef.

Na de rust was het meer van hetzelfde. Wij prikte op alle posities regelmatig door de verdediging waar Roef gebruik bleef maken van de linkeropbouwer met haar passeeracties. Hierdoor liep hun voorsprong op naar 4 doelpunten. Toen wij onszelf hadden hersteld konden we ons weer aan de afspraken gaan houden die we in de rust hadden gemaakt. Helaas konden we het verschil niet kleiner maken. De eindstand was 20-16.

Het was een leuke wedstrijd waar iedereen goed heeft gespeeld. Op onze doelverdediger na heeft iedereen gescoord.

Volgende week zaterdag spelen we om 18 uur thuis tegen DOS/Olympia die met evenveel punten en een wedstrijd meer net onder ons staan. Weer een spannende wedstrijd dus waar we hopen op jullie aanmoediging te kunnen rekenen.

Groetjes de C1