Wedstrijdverslag PSV DC1 – HVW DC1

Afgelopen zaterdag mochten we uit tegen PSV, de nummer 9 in onze competitie. Nog voor het begin van de wedstrijd hadden we al door dat dit niet hetzelfde team was als waar we thuis tegen gespeeld hadden.

We begonnen slecht. De verdeding stond niet goed en ook in de aanval gingen de ballen er niet in. We gingen de rust in met een krappe 5-6 voorsprong.

Maar volgens ons lag het ook wel een beetje aan de scheids. Gelukkig ging het voor ons gevoel de tweede helft een stukje eerlijker. Halverwege de tweede helft gingen we terug naar een 5-1 verdediging, hierdoor kwam de tegenstander er moeilijker doorheen. Ook de aanvallen liepen in de tweede helft beter en wisten vaker goals te maken. De eindstand was 11-17 in ons voordeel.

Groetjes de C1