Wedstrijdverslag Overpelt DB1 – Bouwcenter Centen DB1 (14 – 17)

Gisteren moesten we tegen Overpelt spelen, die stonden een plek boven ons. Het was een lange reis, maar we vermaakten ons wel met een lekker muziekje. Maar we kwamen natuurlijk niet voor niks.

De wedstrijd begon niet heel goed. Hun verdedigden ver uit, daardoor kwamen wij er niet makkelijk door. We hadden de scheidsrechter ook niet mee de 1e helft. De rust stand was 7-5 voor Overpelt.

In de 2e helft hadden we ze door. Onze hoeken startten veel in, waardoor we door de gaten konden gaan. Op de cirkel werd ook mooi gesperd. Ook kregen we veel 7 meters. Onze verdediging stond weer super. Maud stond ook erg goed te keepen.

De tegenstander werd erg gehaast, daardoor maakten hun niet zo veel doelpunten meer. Uiteindelijk hebben we 14-17 gewonnen. We stonden te springen van blijdschap met een trotse coach. De overwinning moesten we natuurlijk wel even vieren, we sloten af bij de Mac.