Wedstrijdverslag Oktopus DS1 – HVW DS1

Gisteravond hebben we een belangrijke wedstrijd gespeeld tegen Oktopus. Vol vertrouwen vertrokken we naar Eindhoven om daar de 2 punten te bemachtigen. De vorige keer hadden we namelijk gewonnen. Er kwam zelfs publiek vanuit Wanroij om ons aan te moedigen.

De 1ste helft ging het gelijk op, maar na een kwartier spelen kwamen we op voorsprong. Met 4 punten verschil gingen we de rust in, 9-13!

Na een tactische bespreking begonnen we aan de 2e helft. Toen kregen wij een dipje maar bleven gelukkig wel scoren. Het werd nog even spannend omdat we 10 minuten voor tijd nog maar 2 punten los stonden. Met een mindere 2e helft en 2 punten rijker keerden we terug naar Wanroij.

Volgende week kunnen we voor de 3de week op rij winnen! Someren staat om 13.10u op het programma. We spelen in de hoepel, dit wil je toch meemaken!

Tot zondag!