Wedstrijdverslag MHV’81 DS2 – HVW DS1

Lieve fans, fijn dat jullie naar het verre Mill zijn gekomen om ons aan te moedigen. Na de overwinning hadden we er veel zin in. Zwaar gemotiveerd begonnen we aan deze wedstrijd. In het begin van de wedstrijd werden we overbluft en stonden snel met 5-1 achter. Gelukkig gingen we ons eigen spel spelen en hiermee kwamen we weer in de buurt. Hierdoor gingen we met 7-5 de rust in.

Met een peptalk in de rust van Gerold en de nodige tips van onze zwangeren gingen we de tweede helft in. Al gauw werd het gelijk, met een 7 meter die Helen scoorde werd het 8-8. Het bleef de tweede helft spannend waarbij we met een 10-11 voorsprong verder gingen. Dit hebben we niet meer weggegeven en we hebben de wedstrijd met 13-15 gewonnen!!!

Nog steeds ongeslagen in het nieuwe jaar en dat gaan we voortzetten.
Volgende week spelen we thuis tegen Someren. Om 12:45 uur zijn jullie weer welkom om ons aan te moedigen. De D2, D1 en D3 en de DS2 spelen nog voor ons en na ons de HS1. Tot zondag, Groetjes de blije blije dames 1.