Wedstrijdverslag MHV DS2 – HVW DS1

Vandaag stond de wedstrijd tegen MHV uit Mill op ons programma. Vol goede moed, maar helaas zonder een van onze coaches, die vanwege ziekte thuis moest blijven. In het begin van de wedstrijd waren we erg aan elkaar gewaagd en ging het gelijk op. Een periode  verzwakten we wat en lieten we MHV op een lichte voorsprong komen, maar gelukkig wisten we deze weer in te halen. In de rust stond het 8-8.

De tweede helft begonnen we gelijk met een goal, maar helaas bleek het de tweede helft lastig voor ons om het doel van MHV te bereiken. In de laatste paar minuten lukte het MHV om iets op ons uit te lopen, waardoor we de wedstrijd eindigden met 18-15. Helaas, opnieuw geen punten weten te bemachtigen.

Volgende week gaan we weer vol voor de winst tegen Elshout, thuis in de Hoepel. Hopelijk tot dan.

Groetjes dames 1