Wedstrijdverslag HVW HS1 – Oranje-Wit HS1

Vandaag (24/2) stond een belangrijke pot op het schema voor de mannen van HVW. Namelijk oranje wit uit Helmond. Uit hadden we deze wedstrijd verloren en we waren gebrand om deze pot te winnen.

De eerste helft begonnen we goed, maar helaas konden we niet uitlopen. Ruststand was 10-9. Coach ton had maar 5 seconden nodig om de verdediging te analyseren, die was prima. De aanval moest terug naar de basis, laat de bal zijn werk doen!!! Oranje wit speelt met een 5-1 verdediging en we moesten daar meer van profiteren.

De 2e helft begon aan beide kanten stroef, er werd niet gescoord. Na ruim 5 minuten wisten de mannen van HVW eindelijk meer te scoren. Dit resulteerde in een eindstand van 22-16.

We staan nu 2e in de competitie en we hebben het kampioenschap nog niet uit ons hoofd gezet! Ook zitten we nog in de beker en we spelen de kwartfinale op 19 maart om 21:00 in Veldhoven tegen Achilles.