Wedstrijdverslag HVW HS1 – Olympia/DOS’80 HS2

Op de eerste witte dag van deze winter stond de belangrijke wedstrijd tegen de nummer 3 Olympia’89/DOS’80 op het programma. Onze keeper/scheidsrechter had ons gewaarschuwd voor deze lastige tegenstander met een uitstekende dekking. Normaliter krijgen ze gemiddeld 21 goals tegen. We waren dus gewaarschuwd.

Vanaf het begin liepen de aanvallen soepel en we liepen uit naar 7-2. Na een wat lastige periode waarin ze terug kwamen tot 1 goal, maar uiteindelijk was de ruststand 20-15.

In de 2e helft werd de drang tot scoren niet minder en liepen we uit dit een score van 42-32. Als team zijn we trots op dit resultaat.

We staan nu gedeeld 3e. In het nieuwe jaar wacht de koploper groene ster op 6 januari om 11:55. We hebben dan alle aanmoediging nodig om onze ongeslagen status te behouden!!!!!