Wedstrijdverslag HVW DS2 – Lido DS1

Afgelopen zaterdag mochten we weer lekker gaan handballen, iedereen had er zin door de leuke training afgelopen dinsdag waarbij we ons teamlied hebben gevonden: Henk Dissel – De Bom, voor wie hem niet kent is het een aanrader om hem te luisteren! Na een goede en lange warming-up waren we er klaar voor. Op het begin werden er een paar mooie goals gescoord maar vervolgens gingen we mee in het tempo van Lido, hierdoor gingen we met een kleine 2 punten voorsprong de rust in. Er moest wat gebeuren anders zou het nog erg spannend gaan worden de 2e helft, andere verdediging, peper in onze kontjes en gaan met die banaan. Gelukkig hielp dit en startte we goed in de 2e helft en konden we laten zien dat we het wel konden. Afgelopen dinsdag heeft Joost ons een nieuw systeem geleerd die goed werkte!! Daarnaast stond Veerle goed te keepen waardoor Lido weinig tot scoren kwam. Ook Kim stond goed te ballen en heeft paar hele mooie goals gescoord, Tanja die bal afpakt en razendsnel naar de andere kant stuitert en scoooort!! En natuurlijk de rest want uiteindelijk hebben we toch 29 goals gemaakt en Lido maar 19. De winst was voor ons, en dat moest gevierd worden!

Ojaaa, we hebben weer een kleedkamergeheim, er wordt gewoon ondergoed van elkaar aangetrokken, maar over wie het gaat blijft voor jullie natuurlijk weer een raadsel!

Voor diegene die nooit op zaterdag een thuis wedstrijd kan kijken hebben we geregeld dat we zondag om 12.10 thuis mogen spelen tegen H.C.B.

Tot dan, groetjes Dames 2!