wedstrijdverslag HVW DS2 – HCB DS1

Jaja, daar mochten we weer een keer op zondag thuis spelen. Na een donkere, frisse warming up, een coach die samen met Anneke hun leven waagde om de bal uit de sloot te redden waren we klaar voor de wedstrijd en hadden er zin in!! We starten goed en hadden gelijk een voorsprong ondanks dat het tempo niet erg hoog lag. Onze hoeken Kim H, Tanja F, Cecile M, Monique C en Michelle D stonden klaar om op de hoek te stralen en dat werd ook gedaan door breaks en systemen! De opbouwers Saskia W, Petra M (alias GP), Zinzi B, Inge S en Mieke S maakte mooie goals en gingen ook voor de breaks! Onze keeper Veerle B stond goed in de goal, gooide mooie breaks en hield een 7 meter tegen! Joost onze coach heeft ons er ook weer door heen gesleept! Dan blijven onze cirkels Ellen R en Anus B over en die stonden te dansen op de cirkel, schudden met die billetjes!! En om over die billetjes gesproken… weten jullie wat reguliere billen zijn? Okeee dit blijft een kleedkamergeheim!

Fans allemaal bedankt met in het bijzonder Ilse, Juul, Frans, Anne, Kitty, Marrit, Inge en natuurlijk de rest!

P.s. We hebben gewonnen met 19-10!

Nieuwsgierig??? Kom dan snel kijken!! Volgende week zondag om 17.05 in Eindhoven.