wedstrijdverslag HVW DS2 – Habo DS3

Na een geweldige training met de dames 1 waren wij klaar voor de “derby” tegen Boekel.
Zaterdagavond mochten we om 19u tegen de koploper spelen, we wisten dat dit een pittig potje kon worden. Na de tactiek bespreking zijn we gestart met de wedstrijd, het begon vrij moeizaam en we kwamen gelijk paar punten achter! Vandaar dat we met 9-15 de rust in gingen, weer een peptalk: beter verdedigen, aanpakken, samenwerken, bewegen en scoren.. meer niet ;)! Toch ging dit niet helemaal goed tijdens de 2e helft, de einduitslag was daardoor 20-32. Maar we hebben dankzij deze wedstrijd wel een raadsel voor onze fans (die helaas vandaag niet aanwezig waren): is dit een foto van de beet van Freek Vonk of van de aanval HAaiBO? Daarnaast vallen er prijzen te winnen als mensen het juiste antwoord kunnen geven op onderstaande vraag: welk lichaamsdeel is te zien op deze foto?
A: hals
B: been
C: arm
D: anders….

De prijswinnaar mag na de wedstrijd met ons mee taart eten!!! Wie wil dat nou niet!?Daarnaast mogen we jullie verblijden met een nieuw mini teamlid:)!

Nu kunnen we ons gaan focussen op de carnaval, daarna uitbraken en staan we zondag 25 februari op het veld. Zien we jullie dan?

Groetjes de dames 2!