Wedstrijdverslag HVW DS1 – Tremeg DS1

Hoi lieve fans, Nadat we wat rondgespeurd hebben in Gemert tijdens het kampweekend, wisten we precies wat de tactiek van vandaag (31/10) ging worden: winnen !Na een wedstrijd met heel erg veel goals bij de dames 2, waren de doelpunten in Wanroij op. De eerste 10 minuten konden zowel de tegenstander als wij de bal niet in het net krijgen. We kwamen in de aanval moeilijk op gang, maar gelukkig stond de dekking erg goed. Tremeg kreeg veel penalty’s waardoor ze tot scoren kwamen. Desondanks, gingen we de rust in met een voordeel van 8-6.

Na de rust kwamen we beter op gang en waren we scherp, misschien wel iets té scherp. De paal en de keeper stonden wederom in de weg, maar dat was gelukkig ook zo aan onze kant. Omdat het natuurlijk Halloween is, hebben wij gezorgd voor hoge hartslagen en klotsende oksels. De eindstand is 12-11 waardoor we de punten in Wanroij hebben kunnen houden. Volgende week spelen wij op zondag 7 november om 15:00 in Helmond tegen Swift. Groetjes Dames 1