Wedstrijdverslag HVW DS1 – Tachos DS1

Vandaag mochten we gaan knallen tegen Tachos! De eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. De vorige wedstrijd tegen hun was niet zo’n succes, we wilden vandaag dus echt winnen! Zoals Gerold zei “ongeslagen in het nieuwe jaar.”

Ze begonnen weer met een erge offensieve verdediging. We begonnen meteen met fanatisme. Ondanks de continue achterstand in de eerste helft, gingen we met 6-6 de rust in.

Met een woordje en goede tips van onze stand-by coach Gert-Jan begonnen we vol goede moed aan de tweede helft. Het bleef gelijk op gaan wat de wedstrijd heel spannend maakte!

De laatste minuut was wel heel erg spannend.
Gelukkig hebben wij onze eigen Lois Abbing genaamd Helen die in de laatste paar seconde de bal in het doel kreeg! De eindstand was 16-15

Euforisch blij met deze geweldige teamprestatie, iedereen heeft weer hard gewerkt! ??