Wedstrijdverslag HVW DS1 – Someren DS1

Vandaag moesten we tegen de koploper, aangezien het feit dat we ongeslagen het nieuwe jaar zijn ingegaan, hadden we goede hoop. De vorige wedstrijd tegen Someren hadden we helaas dik verloren. We wilde ze het nu dus moeilijk maken!

We begonnen de wedstrijd met een voorsprong van 4-1. Systemen liepen goed en we wisten goed de bal in het net te krijgen. Naarmate de eerste helft vorderde wist Someren zich te herpakken waardoor we met een stand van 10-11 in het voordeel van Someren gingen rusten.

De tweede helft begonnen we weer sterk en hadden we echt zin om punten te gaan pakken. We hebben hard gestreden en ze het zeker niet makkelijk gemaakt, helaas hebben we de wedstrijd echter verloren met 19-22. Met opgeheven hoofd bedankten we alle publiek op de volle tribunes.

A.s. Donderdag spelen we onze bekerwedstrijd in Drunen om 21:00.

Groetjes Dames 1