Wedstrijdverslag HVW DS1 – PSV DS3

Vandaag (10 okt) moesten wij tegen PSV. We stonden fris en fruitig klaar na een leuke zaterdagavond bij de Snollebollekes en Festyland.
We zijn de wedstrijd gestart met een achterstand door een speler met een schot waar je bang van wordt! Maar door ons snel te herpakken kwam het tot een gelijke stand.
Deze week konden we wat meer doorwisselen in vergelijking met vorige week, hierdoor konden er verschillende breakies aangespeeld worden. We gingen de rust in met een achterstand (12-13).

Na een peptalk van Joan gingen we met vertrouwen de tweede helft in. Door veel ballen van afstand te schieten hebben we veel gescoord. Het was een spannend einde maar natuurlijk gaan wij er met de punten vandoor!!
Deze zondag sluiten wij goed af met een eindstand van 21-20. Volgende week zaterdag spelen wij uit tegen Dynamico om 19:00

Groetjes Dames 1