Wedstrijdverslag HVW DC1 – Tremeg DC1

Vandaag (zondag 10 nov) hebben we een wedstrijd gespeeld tegen Tremeg, dit was een spannende wedstrijd want het was de koploper. We begonnen goed aan de wedstrijd. Halverwege de wedstrijd stonden we voor met 10-7. Vooral de afstandsschoten gingen erg goed. We liepen ook goed door de verdediging heen. We gingen de rust in met 16-12.

De tweede helft ging het meteen al een stuk minder. Ze kwamen makkelijker door onze verdediging heen. En ze scoorde snel enkele doelpunten achter elkaar. Wij gingen hierdoor minder goed spelen, en lukte alles minder goed. We stonden halverwege de tweede helft achter met 21-24. Maar door enkele doelpunten van ons stonden we gelijk. En helaas heeft Tremeg uiteindelijk gewonnen met 24-28.

We baalden er wel van, maar dit geeft ons wel de wil om de volgende keer van Tremeg te winnen. Gerold en Line, bedankt voor het coachen.

Karin heeft mooie actiefoto’s gemaakt die je kunt vinden op Facebook