Wedstrijdverslag HVW DC1 – Lido DC1

Vandaag (24/3) mochten wij als nummer 4 tegen de nummer 3 Lido DC1. Een wedstrijd waarin we konden laten zien dat we waren gegroeid en in staat waren ook tegen hoger genoteerde teams te winnen. We waren gebrand ons allerbeste beentje voor te zetten. Winnen was de enig tevredenstellende optie.

Voor de wedstrijd spraken onze coaches Gerold en Theo ons toe. Plezier was het allerbelangrijkste maar daarna was het winnen van Lido. De punten zouden in Wanroij blijven.

De wedstijd begon stroef. We wisten niet goed het doel te treffen. De keeper stond goed en de verdediging wist ook veel kansen te stoppen. Het viel niet mee. We gingen rusten met een kleine achterstand. De tweede helft zouden we dit wel recht zetten.

Het liep toch anders. De tegenstander wist ons tot het einde van zich af te houden. We verloren de wedstrijd uiteindelijk met 12-20. Niet tevreden over de wedstrijd maar uiteindelijk met een goed gevoel over de vooruitgang gedurende het seizoen sloten we af met deze 4e plaats.

Op 6 april spelen we de allerlaatste wedstrijd tegen de nummer 8 Bedo DC1 en dan zit dit seizoen er op. We hebben veel geleerd en zijn gedurende het seizoen beter gaan handballen. We hebben meer vertrouwen gekregen in ons eigen kunnen. Met goede moed gaan we het nieuwe seizoen in.