Wedstrijdverslag HVW DC1 – Groesbeeks Glorie DC1

Vandaag moesten we tegen Groesbeek, de nummer 6. Beide teams hadden opstartproblemen. Zo stond bij ons de verdediging slecht (3-2-1), maar toch kwam Groesbeek er niet door heen.
Halverwege de eerste helft ging het steeds beter en Maud hield een penalty tegen waardoor de tegenstander niet op voorsprong kon komen. Hierna konden we een stukje verder uitlopen. We gingen de rust in met een voorsprong van 7-4.

De tweede helft moesten we van Gerold met een 5-1 verdediging gaan verdedigen. Hierdoor kwam Groesbeek er al een stuk minder vaak doorheen. Bij ons gingen de aanvallen ook steeds soepeler. De eindstand was 18-9 in ons voordeel!!

Volgende week spelen we een belangrijke en ook zeer spannende wedstrijd in Gemert. Hopelijk tot dan. Groetjes de C1