Wedstrijdverslag HVW DC1 – Bergeijk DC1

Vandaag mochten we thuis tegen Bergeijk. Zij stonden op de 4de plek en wij op de 2de.

We kwamen de hele wedstrijd eigenlijk niet goed in ons eigen spel. In de eerste helft konden we in de aanval toch regelmatig de gaten vinden in de verdediging van Bergeijk. Het probleem was dat onze verdediging niet zo sterk stond waardoor ook hun konden scoren. We gingen de rust in met een krappe voorsprong van 13-8.

De gehele tweede helft hebben we met een 5-1 verdediging verdedigd. Hierdoor kreeg de tegenstander het iets moeilijker met scoren. Bij ons werden net al in de eerste helft steeds dezelfde gaten gevonden in de verdediging van Bergeijk. De eindstand was 25-14 in ons voordeel waardoor we nu de koppositie hebben gepakt!

Groetjes de C1