Wedstrijdverslag HVW DC1 – Bedo DC1

Vandaag (15/12) mochten we thuis tegen Bedo. Bedo stond 8e en wij 6e. Dat nodigt natuurlijk uit om te winnen en de punten in Wanroij te houden! Dat was dan ook de opdracht van onze coach.

Beide partijen begonnen aftastend, er werd enkele minuten helemaal niet gescoord totdat Bedo helaas het eerste doelpunt maakte. Gelukkig hadden wij hier snel een antwoord op en scoorden we verschillende goals na elkaar vanuit bijna alle posities. De tegenstanders had hier geen antwoord op waardoor we gingen rusten met een voorsprong van 12-7.

De tweede helft begonnen we erg sterk. Jasmijn stond goed te keepen en de verdeging stond als een muur, waardoor de tegenstander bijna niet kon scooren. Door de offensieve 4-2 verdediging had Bedo moeite me het rondspelen in de opbouw en leden ze regelmatig balverlies. Voor ons leidde dit tot veel break-outs met bijna net zoveel doelpunten. Bijna iedereen heeft meerdere keren gescoord en iedereen kan tevreden terugkijken op deze met 22-14 gewonnen wedstrijd!!

Het in grote getalen opgekomen publiek bedanken we voor de vele aanmoedigingen. Voor nu eerst het Oliebollentoernooi en op zondag 13 januari gaat voor ons de competitie weer verder met de uitwedstrijd tegen Achilles Veldhoven.

Groetjes de C1