Wedstrijdverslag HVW DB2 – Manual DB1

We hadden vandaag (27/3) wat goed te maken. Tegen deze tegenstander hadden we eerder 18-18 gelijk gespeeld. En ook omdat we vorige week een off day hadden tegen laagvlieger Lido. Vandaag winnen betekent dat we beiden konden wegstrepen en gauw vergeten.

Keeper Maud van der Velden begint intussen onze vaste stand-in te worden. Verder was Danique verhindert dus speelde we vandaag met 1 wissel. Niet ideaal maar dan maar allemaal een stapje extra. Manual begon furieus en stond in no-time 0-3 voor. Van de schrik bekomen antwoordden we handballend met tegendoelpunten waardoor het snel weer 3-4 stond. Toch pakte de tegenstander nog een keer goed uit waardoor we weer tegen een 3-7 achterstand aankeken. We stroopte nogmaals de mauwen op en dichtte opnieuw het gat. Na de rust schakelde we een tandje bij terwijl de tegenstander juist gas terug nam. Ze waren blijkbaar op want veel kwam er niet meer uit. Wij beleven goed handballen en scoren waardoor we de achterstand omzette in een voorsprong en die voorsprong liep alleen maar verder op. De laatste 10 minuten waren helemaal voor ons. Manual hunkerde naar het eindsignaal bij een eindstand van 19-14. Wij waren blij met ons spel en deze uitslag en kijken met zelfvertrouwen uit naar onze volgende wedstrijd tegen PSV DB1. Wil je ons een keer live bezig zien, kom dan zondag om 15:30 uur naar de Hoepel.