Wedstrijdverslag HVW DB2 – Habo DB1

Zaterdag 14 mei. Onze laatste competitiewedstrijd voor dit seizoen. Hekkensluiter Habo DB1 uit Boekel stond op het programma. Op papier geen moeilijke tegenstander maar wij waren verre van compleet. Met maar liefst 4 gastspelers begonnen we aan de wedstrijd. Even wennen aan nieuwe medespelers en voor sommige een ongebruikelijke positie in het veld. In eerste instantie dacht Habo over rechts een gat in onze verdediging te hebben gevonden maar dat werd snel gedicht. We pakte de controle en behielden deze de verdere wedstrijd. We liepen langzaam maar gestaag uit naar een 9-5 ruststand.

De tweede helft gingen we verder zoals we de eerste waren geeindigd. Habo kwam nog maar sporadisch aan bod, maar wij waren ook niet altijd doeltreffend. De 14-9 eindoverwinning was een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen.

Na de wedstrijd werd coach Theo door de dames bedankt voor de afgelopen 4 seizoenen. Na dit weekend start een nieuwe periode waarin op dinsdag Gerold en op donderdag Hans de B-trainingen gaan leiden. Wie de nieuwe coach wordt krijgen we later te horen. We zijn ontzettend nieuwsgiering en kunnen niet wachten.