Wedstrijdverslag HVW DB2 – de Sprint DB1

Vandaag (31/10) hebben we gespeeld tegen de Sprint Dames B1. Omdat we de vorige wedstrijden in het begin te open verdedigden begonnen we vandaag de wedstijd met een 6-0 verdediging, dus lekker met z’n allen de hakken op de 6. Dat ging goed. De tegenstander kwam er in de normale opbouw nauwelijks door. Zelf hadden we ook nog een beetje moeite om te scoren. We gingen de rust in met een voorsprong van 6-5.

In de 2e helft begon de tegenstander rommelig te spelen, toch hielden wij de verdediging goed dicht, ook bleven we ons eigen spel spelen maar nu met beter resultaat. We eindige de wedstijd met 15-10 en de winst blijf dus mooi in Wanroij. Volgende week zondag spelen we om 11.50 uur in Venray tegen Manual Dames B1. Die staan met 2 punten meer net boven ons. Hopelijk ruilen we volgende week van plek op de ranglijst.