Wedstrijdverslag HVW DB1 – United Breda DB1

Het was inmiddels al weer een tijdje geleden dat er punten waren gepakt, zou het vandaag lukken? Op de planning stond vandaag voor de tweede keer United Breda.

We begonnen de wedstrijd erg snel en daarmee wisten de meiden uit Breda te verassen. Binnen de eerste vijf minuten konden wij voorkomen met vier goals. Echter werd de tegenstander daarna ook wakker en kwam de wedstrijd echt op gang. De meiden uit Breda die wisten zich terug te knokken in de wedstrijd, waarna we de rust in gingen met een krappe voorsprong van 8-7.

De tweede helft moest het dus gaan gebeuren! Vol goede moed begonnen gingen we verder. We hadden afgesproken dat we met systeempjes zouden gaan spelen. Dit leverde verschillende doelpunten op! De verdediging stond ook goed, iedereen hielp elkaar en de tegenpartij kreeg er weer meer moeite mee. Maud hield nog een penalty tegen. Het lukte ons om nog een paar goals te maken, waarna de punten in Wanroij bleven! 🥳 De eindstand was 18-11.

Gerold en Frank waren zeer tevreden en trakteerde ons na deze overwinning op bittergarnituur, terwijl wij een klein feestje vierden onder de douche! Volgende week staat Raamsdonksveer weer op het programma! Groetjes de B1 👋🏼