Wedstrijdverslag HVW DB1 – Tremeg DB1

Vandaag stond er een oefenwedstrijd op het programma tegen Tremeg. Van de afgelopen jaren wisten we dat dit een zeer spannende wedstrijd zou worden. Gelukkig hadden we wel een hoop publiek zitten voor ons.

De eerste helft verliep moeizaam. Aanvallen liepen niet goed, er was onnodig bal verlies. Maar ook was de afronding niet super. We begonnen weer met een 3-2-1 verdediging, deze stond best redelijk. Echter had Tremeg meer controle over de bal. We gingen de rust in met een 7-10 achterstand.

De tweede helft was zenuwslopend. We kwamen vaker door de verdediging heen, maar steeds als we dan de aansluitingstreffer konden maken kwam Tremeg twee keer achter elkaar tot scoren. Tot de laatste acht minuten stonden we dan ook bijna de hele tijd 3 goals achter. De laatste acht minuten keerde het echter om. Wij konden tot de gelijke stand van 17-17 komen. Toen dit zo was konden beide teams eerst niet tot scoren komen.
Uiteindelijk was die daar dan toch echt, de voorsprong! Tremeg kwam daarna ondanks twee doelpogingen niet meer tot scoren. De winst is in Wanroij gebleven met een stand van 18-17!

Helaas hebben we nu even een tijdje geen wedstrijden. Als deze er weer aankomen zullen we het op tijd laten weten!

Groetjes de B1