Wedstrijdverslag HVW DB1 – Noav DB1

Vandaag stond Noav op de planning, een team dat nieuw in de jeugddivisie is gekomen. We wisten dus niet wat we moesten verwachten.

De eerste helft gingen beide teams snel van start, echter bleef het lange tijd hangen op een stand van 3-3. In de verdediging werd veel geblokt. Maar in de aanvallen liepen we onszelf geregeld vast.
Met een kleine achterstand van 6-8 gingen we de rust in. Zou het nog lukken om de punten in Wanroij te houden?

De tweede helft begon de tegenstander snel, sneller dan ons. Daardoor wisten ze meteen de voorsprong uit te breiden. Doormiddel van systeempjes en afstandsschoten probeerden we terug te komen. Alleen het lukte te vaak niet om de aanval uit te spelen en de bal in het net te krijgen. De meiden van Noav wisten vaker door onze verdediging te komen en op die manier de punten mee naar huis te nemen. De eindstand was 14-20.

Volgende week spelen we thuis tegen HV Huissen om 11u. Een wedstrijd die alle kanten op kan gaan. Zien we je daar?

Groetjes de B1