Wedstrijdverslag HVW DB1 – Huissen DB1

Tijd om voor de derde keer tegen huissen te spelen, dit keer mochten zij onze kant op komen. De eerste keer wisten wij te winnen, de tweede keer bleven de punten in Huissen. Vanaf beide kanten dus een wedstrijd om revanche te nemen.

Iedereen begon vol goede moed aan de wedstrijd. In de aanval werden verschillende systeempjes uitgespeeld, tot daadwerkelijk een doelpunt komen ging wat lastiger. Aan beide kanten stond de verdediging goed. En ook de meiden van Huissen hadden het lastig om door onze verdediging heen te komen. De rust gingen we in met een gelijke stand van 6-6.

De tweede helft stond de verdediging als een huis aan beide kanten. Echter werden er wel verschillende tijdstraffen en penalty’s uit gedeeld, gelukkig hadden we Maud die er 4 van de 5 uit wist te houden. Scoren ging wat lastiger deze helft, we hadden moeite met de 6/0 verdediging van Huissen. Met een voorsprong van 1 goal en nog enkele seconde op de klok kreeg Huissen een penalty mee. De penalty zat niet, maar de rebound wel. De eindstand was 10-10.

We hebben als team geknokt en een goede wedstrijd gespeeld! Op naar de volgende wedstrijd op 24 april in Breda! Groetjes de B1