Wedstrijdverslag HVW DB1 – HMC DB1

Vandaag stonden de meiden van Raamsdonksveer op het programma. De vorige keer wisten zij met gemakt de punten mee terug te nemen naar Raamsdonksveer.

De eerste helft begonnen we redelijk gelijk op. Wij kwamen tot scoren om en om gelijk met de tegenstander. Echter konden hun het laatste deel van de eerste helft de overhand pakken. We gingen de rust in met een achterstand van 6-13.

De tweede helft gingen we vol goede moed in. Het ging stukken beter als de vorige keer dat we tegen Raamsdonksveer speelden. Wij kwamen er goed door heen, terwijl de meiden van Raamsdonksveer dat niet meer lukte.
Onze verdediging stond sterk waardoor de tegenpartij steeds meer moeite kregen. Voor ons helaas geen punten vandaag, maar wel een goede wedstrijd! De uitslag was 14-23. Volgende week spelen we uit in Venlo.

Groetjes de B1