Wedstrijdverslag HVW DB1 – HC groot Venlo DB1

Vandaag speelde we onze derde en laatste wedstrijd tegen Venlo. De vorige keer tegen hen was het een hele spannende wedstrijd. Venlo begon de wedstrijd sterk door met veel tempo te spelen en daardoor stonden we meteen met een paar doelpunten achter. Na het eerste kwartiertje in de eerste helft begonnen we steeds meer grip te krijgen op de wedstijd en kwamen we terug tot één doelpunt verschil. We gingen de rust in met 8 – 10. De tweede helft startte we met een goede dekking en kregen we door dat Venlo er moeite mee had. Er is een lange tijd in het begin van de tweede helft niet gescoord door beide teams. In de laatste 10 minuten zakte wij in en maakte Venlo gebruik van. Ze scoorde enkele doelpunten snel na elkaar. We gaven niet op en probeerde toch tot scoren te komen. We eindigde de wedstrijd helaas met een uitslag van 20 – 13. Achteraf hadden we het gevoel dat we meer uit deze wedstijd konden halen. Wij willen Ise en Maud bedanken voor het meedoen met onze wedstrijd! Dit was onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. Onze volgende wedstrijd is een inhaalwedstrijd tegen Arnhem. We gaan nog voor die extra punten!