Wedstrijdverslag HVW DA1 – Groesbeek Glories DA1

Vandaag hadden we wedstrijd tegen Groesbeek. Waar we vorige keer hadden gewonnen met 9-6, moest er nu mee gescoord worden.

We begonnen scherp. We scoorden een aantal goals en wisten al snel een voorsprong op te bouwen naar 5-0. Door een aantal trucjes vanuit de tegenstanders raakte onze verdediging in de war. Dit leidde tot een aantal goals tegen. De ruststand werd 9-4 in ons voordeel.

De tweede helft begon weer met een aantal goals vanuit ons. In de aanval wisten we niet zo goed meer wat we moesten doen. Ondanks dat, scoorden we wel nog een aantal goals. De eindstand werd 16-8 in ons voordeel.

Volgende week spelen we om 11 uur onze laatste thuiswedstrijd en hebben we een team van de week bij ons. Tot volgende week!