Wedstrijdverslag HVW D3 – Flyers D2

Vandaag moesten we tegen de Flyers uit Wijchen. Deze stonden op de 9e plek en wij op de 10e plek. We wilden graag winnen! We hebben gisteravond een leuk feestje gevierd samen met onze jeugdprinses Jessie! In deze feestsfeer gingen we vol goede moed de wedstrijd in.

Met wat goede tips van Coaches Frank en Imke begonnen we al goed!
We hebben veel gescoord op verschillende manieren. Onze verdediging stond ook super sterk, samen met onze goede keeper Maud. Hier hebben we laten zien dat we als team spelen.

De tweede helft hebben we samen met (inval)coach Bianca nog meer gescoord. Bijna iedereen heeft gescoord en op andere posities als normaal. We zijn super blij met onze winst: 19-11.

We willen Bianca bedanken voor het coachen en iedereen uitnodigen voor onze volgende wedstrijd op 26 januari om 09:30 in Zaltbommel.

Groetjes de D3