Wedstrijdverslag HVW D2 – Avanti D2

Vandaag 20-01-’19 moesten we vroeg tegen Avanti uit Drunen. In het begin konden we niet echt loskomen, maar na goede coaching van Jurgen en Ebby was de ruststand toch nog 12-6.

Naarmate we met de 2e helft bezig waren kwamen we beter in het spel. Er werd veel gescoord, goed verdedigd en natuurlijk goed gekeept. We liepen veel break-outs en konden daarom ook veel en snel scoren. Er werd ook goed vanuit de hoeken gescoord. De keeper van de tegenstander was best goed dus we moesten goed onder in de hoeken scoren en dat lukte niet altijd. Toch konden we genieten van de eindstand. Het was 24-12 in ons voordeel geworden. En dus staan we nog steeds 1e.

Volgende week zaterdag moeten we in Oss tegen Olympia’89/DOS’80 D1 om half 10. Ik hoop dat het dan een mooie wedstrijd wordt en dat er veel bij gescoord gaat worden. Groeten Rick Haverkamp.