Wedstrijdverslag HS1 – Saturnus HS1

Zondag 28 oktober hadden we de eer om tegen het astronomische Saturnus uit Bladel te spelen. Van tevoren was niet te voorspellen wat hiervan de uitkomst zou gaan worden gezien de ruime ervaring die de Saturnianen hebben in de 1e klasse. De wedstrijd begon zwak door slecht verdedigen en matige afronding. Na 10 minuten begonnen de mannen van HVW echter eindelijk het veldoverwicht uit te drukken in de score. De ruststand was 13-8. De tweede helft begon sterk door de mannen van HVW, meerdere breaks werden afgewisseld door fraai opgezette aanvallen. Helaas brak hierna weer een mindere fase aan waardoor het eerder genoemde veldoverwicht helaas niet in de einduitslag terug te vinden is. De 27-22 is echter een mooie beloning voor het harde werken.

Programma zaterdag 3 november: Bedo uit om 20.50. Publiek is welkom om ons naar de overwinning te schreeuwen.