Wedstrijdverslag Helios’72 DS1 – HVW DS1

Vandaag mochten wij naar Uden! Helios stond daar op het programma. Het eerste deel van de tweede helft liep het gelijk op. De dekking stond goed en ook in de aanval vlogen de ballen erin. Helaas konden we dit niet vast houden en liep Helios uit. We gingen de rust in met een achterstand (14-7). Na een peptalk gingen we weer van start. Onze dekking was weer op orde en Helios kwam moeilijk tot scoren. Helaas verliep dit ook bij ons wat moeizaam! Het laatste deel van de tweede helft was ons scorend vermogen weer meer en lieten we leuke aanvallen zien. Maar dit mocht  niet baten omdat Helios ook puntjes bleef pakken. De eindstand was 23-15. Dinsdag mogen wij naar Waspik en spelen daar tegen Tachos. Dit is een inhaal wedstrijd! Hopelijk nemen wij dan de punten mee naar Wanroij.