Wedstrijdverslag Helios B1 – HVW B1

Vandaag (26/6) mochten we uit tegen Helios’72 in Uden. Allemaal hadden we er veel zin in! De eerste helft haalde Gerold de 3-2-1 verdediging uit de ouwe doos, deze ging tot onze verbazing redelijk goed. Na vijf minuten spelen stonden we op den 1-5 voorsprong. Deze stand heeft daarna 15 minuten op het scorebord gestaan. De aanvallen gingen dus nog niet helemaal soepel. Er werden meerdere aanvallende overtredingen gemaakt waarbij we vooral moesten letten op het maken van de nulpas. Gelukkig hadden we achter onze verdediging Maud in de goal staan die drie penaltys tegen hield. De rust stand was 3-10 in ons voordeel.

De tweede helft gingen we terug naar de vertrouwde 5-1 verdediging. Voor ons eigen gevoel was dit een stukje fijner. Aanvallen liepen beter en we konden meerdere break-outs worden gelopen.
Frank had een slim plannetje bedacht waardoor Lente de crickel goed zou moeten kunnen aanspelen. Toen dit daarna ook echt lukte was dit toch wel een geluksmomentje. We hebben de punten wederom mee naar Wanroij genomen met een eindstand van 7-22! 🥳

Nu het publiek weer is toegestaan zijn jullie van harte welkom om volgende week te komen kijken. Onze volgende wedstrijd is de oefenwedstrijd van 4 juli om 11.00 in Wanroij. Groetjes de B1