Wedstrijdverslag HC Venlo DB1 – HVW DB1

Vandaag (19/3) was het tijd om dingen recht te gaan zetten in Venlo. De vorige keer wisten zij een ruime overwinning van 13 goals te halen. Echter konden wij vandaag maar met een klein team op pad en moesten we het hebben van 1 wissel. De wedstrijd begon sterk. Vol met energie begonnen we de aanval waarmee we de openingstreffer maakten. Ook de verdediging stond lekker. Hierdoor liep het de eerste helft gelijk op en gingen we de rust in met een gelijke stand van 10-10.

De tweede helft gingen we door waar we gebleven waren. Zou het dan toch lukken? Echter begon het tijdstraffen en penalty’s te regenen en kon de tegenstander een voorsprong van 2 à 3 goals pakken. De laatste vijf minuten wisten we ons te herpakken en konden we steeds de aansluitingstreffer maken. Venlo speelde de laatste 45 seconden erg langzaam uit en wisten op die manier de winnende goal te maken waardoor de punten in Venlo bleven met een eindstand van 19-18.

De complimenten mee gekregen en hup de douche onder. Daar stond ons nog een verassing te wachten. De putjes stroomden niet door, eindstand heel het lokaal onder water. Maar volgende week mogen we thuis spelen thuis tegen Noav, een tegenstander nieuw in de poule. Groetjes de B1